Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: ribolovenmagazin
Категория: Хоби
Прочетен: 46703
Постинги: 8
Коментари: 2
Гласове: 2
Архив
Постинг
02.07.2011 19:10 - Онлайн магазините за риболов
Автор: ribolovenmagazin Категория: Хоби   
Прочетен: 1666 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 02.07.2011 21:08


imageПоследен писък на модата в онлайн мрежата е онлайн магазините за риболов. Да си призная и аз съм техен редовен клиент. Често излизам с приятели на риба и не ми е нужно да се мъкна по риболовни магазини, да гледам сто часа какво да взема и да се разправям в непрофесионален персонал, който дори не знае защо работи там, докато в риболовен магазин онлайн има онлайн чат, който дава добри съвети за риболовни аксесоари и всичко свързано с риболова.
Поръчките са адски бързи, плащам през ипей или пейпал в много редки случаи чрез наложен платеж, само когато взимам от нов магазин. Съществуват вече изградили си доверие магазини и поръчките им достигат за около ден и половина като най-хубавото е че са ми идвали въдици дори в събота сутринта. Взимам си я под ръка и отивам на реката за риба. Ако не беше този онлайн магазин за риболов това трудно би станало поради работното време на офлайн магазините, които през уикендите са затворени, а всички ние знаем че интернет няма почивка и е онлайн езечасно вскя секунда от денонощието. Не бъдете глупаци пазарувайте онлайн като мен има един куп предимства, а да не говорим за цените, които са в пъти по ниски отколкото на други места. Бъдещето е в интернет пазаруването сигурно, бързо и най-вече лесно.



Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене